Niepowtarzalny

Nic już nie będzie takie jak przedtem ponieważ zmienia się rzeczywistość ponieważ zmieniam się nie jestem innym człowiekiem niż byłem kiedyś a jednak pewne rzeczy się nie zmieniły pozostała ta sama wrażliwość pozostał ten sam niepokój strach o przyszłość strach o to jak będzie wyglądać moje życie kiedy wszystko zmieni się a jednak wiem że nic się nie zmienia wszystko pozostaje podobna Jestem dorosły a jednak mam tę samą wrażliwość co kiedyś kiedy byłem dzieckiem teraz jako dorosły widzę że ciężko uczyć się nowych rzeczy ciężko pozostać równie otwartym oknie szczerym równie dobrodusznym wobec innych osób a przecież taki byłem jako dziecko a przecież tak się zachowywałem posłuchajcie Czy warto być za wszelką cenę osobą bezwzględną niezależna egoistyczna właściwie po co nam relacje w życiu mam zapatrzony w siebie ludziom którzy boimy się własnego cienia boimy się stracić własną niezależność a jednak tracimy ją stracimy ją na innych osób dla naszych przyjaciół dla naszego męża dla naszej żony za wszystkich którzy są obok nas którzy razem z nami idą przez życie uczą się Bonzo ale nie poddaję się pewne rzeczy się nie zmienia jest strach jest troska o to by zachować niezależność a jednocześnie już nigdy nie będzie takiego poczucia bezpieczeństwa Jakie było kiedyś byłem kiedyś zatrważające na samą myśl że mogę sprawdzić bezpieczeństwo materialne A dzisiaj a dzisiaj normalnie dzisiaj normalnie pracuję na każdym kroku codziennością stało się dla mnie że mam 200 300 zł na koncie ale w cudowny sposób Bóg czuwa nade mną Bóg czuwa nad tym by dać mi nowe źródła utrzymania były ze swoich pasji by z swoich zdolności i umiejętności wykrzesać i jeszcze więcej jeszcze odrobinę więcej pracy Czasem wydaje mi się że już w ogóle nie jestem zdolny do pracy a jednak pracuję a jednak moje życie biegnie do przodu powstają kolejne karty mojego pamiętnika niedługo będą powstawać kolejne karty powieści Bóg uzdrawia mnie do rzeczy niemożliwych jestem niemożliwy i będę niemożliwe tak długo jak istnieje możecie wierzyć lub nie jestem człowiekiem który najlepiej wie Dokąd zmierza jestem człowiekiem który świetnie orientujesz się w tym czego mu potrzeba do życia świetnie orientujesz się w tym kim jest nawet jeżeli nie znam wszystkich swoich umiejętności Bóg odsłania dla mnie kolejne okienka w których widzę Świat który widzę ludzi jacy stoją na mojej drodze Dzięki nim żyje Dzięki nim poznaje siebie poznaje If I pomagam im poznawać siebie

Komentarze

Popularne posty