Początek

Gratulacje dla nowego Prezydenta!

Wojewódzki i Kwaśniewski, Łukasz 20 m2, Karolak i Giertych nie pomogli Komorowskiemu... Przez ostatnie dwa tygodnie oglądaliśmy teatrzyk: "Umiem rozmawiać i debatować, znam problemy ludzi z ulicy, jestem katolikiem, mam rodzinę i nawet jeżdżę metrem!"
Mieliśmy też scenografię teatralną, podstawione koparki na fikcyjnej budowie, suflera, słowem - kabaret jak za komuny!

 Pośmialiśmy się, kurtyna opadła, tylko nikt nie klaskał.Walizki i papa.

Nauczka dla każdego, kto buduje własny publiczny wizerunek. Nie da się tego zdziałać w dwa tygodnie... jednym spotkaniem, debatą, przejażdżką metrem, czy filmikiem na youtubie, choćby miał 100 mln wyświetleń. Poparcie i zaufanie zdobywa się przez lata, codziennym wysiłkiem, w pokorze i w systematycznym, a nie okazjonalnym dialogu.

Podstawy budowania marketingu narracyjnego.

Powolne, pokorne, acz konsekwentne budowanie wizerunku publicznego. Narracja to nic innego niż spójne opowiadanie, a raczej d(opowiadanie) kolejnych powiązanych ze sobą logicznie zdań. W narracji sukcesu jest to uruchamianie strategii pozytywnego bohatera. Nie wolno takiej narracji budować z pośpiechem, aczkolwiek każde kolejne wydarzenie powinno pokazywać, że nasz bohater się rozwija, kształtuje swój charakter, dokonuje własnych, a nie cudzych wyborów. Wreszcie zasłużenie zwycięża. Takiego bohatera oczekiwałem, tymczasem teraz książka się kończy i okazuje się, że nie było warto czytać. Czas odłożyć na półkę. 

Komentarze

Popularne posty