Pisanie

            Moje pisanie bywa przezroczyste, a nade wszystko skromne, stylistycznie nie zwraca na siebie uwagi i na ogół nie narzuca się jako oddzielny byt czytającemu. Pomyślałem, że brak komentarzy pod moim blogiem może o tym świadczyć. Może nie zawsze umiem pięknie, zuchwale, w sposób cięty i wyrafinowany zapisać moich  myśli? Może brak mi stylu, który niesie czytającego w głąb nieb i piekieł, jak to czyni dantejska Komedia. A może ja nie mam uczuć? Nie mam ich w ogóle i na próżno myśli próbują je nazwać, a palce zapisać? Gdzie jest powód, dla którego piszę i robię to w taki, a nie inny sposób? Odpowiedź poznam na pewno.
           

A czym właściwie jest wiara?

To zawierzenie, ufność Bogu na dobre i w czasie niepowodzeń (po ludzku mówiąc). To świadomość istnienia Boga, znajomość Jego prawa i postępowania według Bożych przykazań. Jako wierzący tym różnimy się od szatana (króla ciemności), który doskonale spełnia dwa pierwsze warunki, gdyż zna Boga i Jego prawo lepiej od nas, ale nie spełnia tego trzeciego.

Komentarze

Popularne posty